د دانشآموختهی دبیرستان دوره دوم صالحین / ورودی ۹۲ برق دانشگاه اصفهان / دوره دیده «روانشناس مدرسه بر اساس / تئوری انتخاب» در انجمن روانشناسی ایران / دوره دیده «درمانگری CBT» در انجمن روانشناسی ایران توسط دکتر حمیدپور / دوره دیده «درمانگری واقعیت درمانی» در انجمن روانشناسی ایران / دوره دیده «درمانگری ACT» پروفسور حسنزاده / دوره دیده «مربی والد-کودک راه حل محور» دکتر بن فورمن از فنلاند / دوره دیده «مربی تفکر نقاد» و «مربی فبک» در مؤسسه تیزفکری / تدریس تست و نکتهی فیزیک کنکور صالحین ۹۵-۹۳ / کادر آموزشی دبیرستان دوره دوم صالحین ۹۶-۹۵ / معاونت تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان دیدهبان سیستم ۹۸-۹۶ / مشاور فرهنگی جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان ۹۵-۹۴ / مسئول رسانه مؤسسه فرهنگی آیت الله مدرس ۱۴۰۰-۹۸ / عضویت و مسئولیت در مرکز فرهنگی شهید آیت الله مدرس ۱۳۹۰ تا اکنون
داستان زندگی
ی
یه پسر کوچولویی بود که اگر چند دقیقه ازش غافل میشدی امکان داشت یک انفجار ضعیف، آتشسوزی کنترل شده، برق گرفتگی خفیف، نورافشانی الکتریکی، بیهوشی و اغمای لحظهای و … اتفاق بیوفته. هر مکان و زمانی براش یک فرصت آزمایش و تجربه کردن بود و خیلی به این جور اتفاقات علاقه داشت. بعدترها وقتی بواسطه پدر و مادرش با کتاب آشنا شد، یه چیز دوست داشتنیتر پیدا کرد. دیگه «یادگرفتن» خیلی براش اهمیت داشت. توی این مسیر معلمها، مربیها و استادهای خیلی مهربون و خوبی پیدا کرد که حالا اگرچه اون پسر کوچولو بزرگتر شده ولی همچنان یادگرفتن و علم براش خیلی خیلی مهمه.
در یک نگاه
سابقه تدریس:
8 سال
عضویت در خانواده صالحین:
8 سال
دیدگاه درباره تعلیم و تربیت
خ
خیلی خلاصه و توی یک جمله اگر بتوانم بگویم اینکه تعلیم و تربیت در مدرسه یعنی ایجاد زمینهی لازم برای شناسایی، شکوفایی و رشد استعدادهای درونی انسان با هدفگیری درست و روش مناسب.
تماس با ما
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *