هادی نصیری
تجربه:
23 سالتحصیلات:
كارشناسی ارشد مشاوره و راهنمايیدستاوردهای فرهنگی و آموزشی
س سوابق تحصیلی
• کارشناسی مهندسی زراعت و اصلاح نباتات – دانشگاه صنعتی اصفهان 79 الی 84
• کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی – دانشگاه آزاد اسلامی تهران 94 الی 96
• موضوع پایان نامه: بررسی اثربخشی روایت درمانی بر هویت یابی و عزت نفس نوجوانان پسر شهر اصفهان
داستان زندگی
ب به نام خدا
اینکه آدم اسم کوچیکش هادی باشه، فامیلیش نصیری یا یه چیز دیگه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم توی بهمن 60 به دنیا آمده باشه یا یک زمان دیگه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم توی اصفهان به دنیا آمده باشه و یا جای دیگه و عشق اصفهان باشه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم اول مهندسی توی صنعتی اصفهان بخونه و بعد بره ارشد مشاوره بگیره شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم به کتاب و فسنجون و خوشنویسی و رانندگی علاقه داشته باشه یا نداشته باشه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم عاشق خانواده اش باشه یا نباشه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم بهترین مقصد سفرش مشهدالرضا (علیه السلام) باشه یا جای دیگه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم تشنه یادگیری و دانستن باشه یا نباشه شاید فرقی نکنه!
اینکه آدم خودش را جزو خانواده مدرس و صالحین بدونه یا نه شاید فرقی نکنه!
آدم باید آدم باشه!
در یک نگاه
دیدگاه درباره تعلیم و تربیت
ت تربیت یک تغییر (مثبت) پایدار است و مدرسه یکی از جاهایی است که این امر باید به جا آورده شود.
همچنین تربیت یک امر بینابینی است به این معنی که در تعامل دو طرف هر دو تربیت می شوند یعنی در حقیقت تربیت یک سویه نیست. پس مربی و متربی در فضای مدرسه هر دو تربیت می شوند.
مدرسه یک مرکز ترویج علم نیز هست که با علاقه و شناختی که افراد از علوم و توانایی آن در حل مساله های بشری با کمک مدرسه پیدا می کنند، می توانند جهان را جای بهتری برای زیستن کنند.
مجموع این دو حرف یعنی محلی برای ترویج علم و توانایی حل مساله پیداکردن و همچنین تربیت شدن در آیینه دیگران نگاهی است که ما به مدرسه داریم.